Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Chechelashvili M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Chechelashvili M. 
Intercultural business relations identifiable factors = Фактори міжкультурних зв'язків у бізнесі / M. Chechelashvili, N. Shavishvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 1. - С. 105-120. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Вивчено особливості етнокультурного впливу на ділові відносини. Увагу приділено культурним цінностям країн, розглянуто відмінності між ними. Культурні цінності узагальнено і обговорено у зв'язку з особливостями ділового життя країни. Відібрано найбільш значущі країни й досліджено культурні пріоритети відповідно до німецької моделі Хофстеде за п'ятьма базовими положеннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549.70 + Ч111.172

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Chechelashvili M. 
Cultural and business interactions research in Georgia = Дослідження культурних і ділових взаємин у Грузії / M. Chechelashvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 36-42. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Вивчено особливості етнокультурного впливу на ділові відносини. Основну увагу приділено культурним цінностям країн, розглянуто відмінності між ними. Культурні цінності узагальнено та проаналізовано у зв'язку з особливостями ділового життя країни. Досліджено найбільш розвинені країни за моделлю німецького професора Г. Хофстеде. За цією моделлю опитано значну кількість респондентів і визначено найбільш важливі цінності для грузинських працівників. Обгрунтовано фактори, які безпосередньо впливають на ділові відносини.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ГРУ)212.86 + Ч114(5ГРУ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Chechelashvili M. 
The social responsibility of business: theoretical aspect = Соціальна відповідальність бізнесу: теоретичний аспект / M. Chechelashvili, L. Ptashchenko // Економіка і регіон. - 2018. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Розглянуто теоретичний аспект соціальної відповідальності бізнесу, витоки концепції соціальної відповідальності шляхом досліджень та аналізу класичних і сучасних наукових шкіл, а також структурного аналізу та теоретичних понять. Представлено фактори, що впливають на зростаюче значення соціальної відповідальності бізнесу у суспільстві та проблеми грузинського й українського бізнесу на шляху до формування соціально відповідальної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Chechelashvili M. 
Lean manufacturing as a mechanism to reduce productivity costs = Ощадливе виробництво як механізм зниження витрат / M. Chechelashvili, S. Zedginidze, L. Ptashchenko // Економіка і регіон. - 2020. - № 2. - С. 11-15. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти "ощадливого виробництва". Запропоновано концепцію японських технологій управління, управління бізнесом і філософію, яка охоплює практично всі аспекти фінансово-господарської діяльності японських підприємств. Відому японську концепцію управління та практику ощадливості порівняно з вітчизняними традиціями і виробничим досвідом, окреслено шляхи досягнення аналогічних результатів. Підкреслено, що ідея ощадливості спочатку була використана в компаніях з дискретним циклом - в машинобудуванні. Згодом цю концепцію було адаптовано до безперервного виробництва, а потім - упроваджено у сфери торгівлі, послуг, охорони здоров'я, громадського сектора та багатьох інших. Lean поступово виходив за межі виробництва, об'єднуючи споживачів, постачальників, інших партнерів. Доведено думку, що конкурентні перевагигрузинських підприємств можна досягти лише високою якістю й меншими витратами на виробництво. Таким чином, сьогодні необхідно повністю переглянути організацію виробництва, щоб виключити будь-які втрати в кожній ланці виробничого процесу. В управлінні виробництвом потрібний комплексний підхід, який одночасно включає якість продукції, концепцію, методи та інструменти. З урахуванням проблем у діяльності грузинських підприємств, з'ясовано, що впровадження ефективної концепції виробництва й використання її методів є важливим фактором підвищення продуктивності кожної ланки виробничої системи. Подальші дослідження будуть спрямовані на розроблення та вибір оптимальних стратегій застосування принципів концепції "ощадливе виробництво" з урахуванням внутрішніх і зовнішніх чинників, які формують середовище організації виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5Япо)350.851.1-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського